Read

Cele mai întâlnite 10 scopuri pentru care să folosești panourile digitale

În articolele anterioare am vorbit despre ce este digital signage, am oferit exemple de campanii DOOH și am văzut cum pot fi ele create. De asemenea, am prezentat cele mai întâlnite tipuri de digital signage și componentele acestuia. Vrem să vă reamintim că digital signage (semnalizarea digitală) se referă la toate tehnologiile de afișare, de la “pereții LED” sau  “pereții video”, la monitoare de proiecție sau ecrane LCD.

Aceste panouri de semnalizare digitală pot fi utilizate pentru a oferi informații publice, pentru a comunica intern, pentru a răspândi informații despre produse, pentru a prezenta și îmbunătăți serviciile oferite clienților, promoțiile și chiar brand awareness-ul. Pe lângă asta, panourile publicitare digitale, folosite în publicitatea outdoor reprezintă un instrument prin care poate fi influențat comportamentul clienților și deciziile acestora, totodată, îmbunătățindu-le experiențele față de brand.

Așadar, hai să luăm pe rând, cele mai întâlnite 10 scopuri pentru care ai putea să apelezi la publicitatea DOOH. Cei de la dgicommunications.com au menționat:

1. Promoțiile

Ecranele de semnalizare digitală sunt opțiunea perfectă pentru a prezenta promoții, produse, servicii, evenimente și pentru a genera vânzări. Deoarece ecranele multimedia folosesc videoclipuri și animații, pe lângă grafica rotativă, agenții de publicitate pot inlcude conținut static, prezentări de produse sau testimoniale video. Parcurile și magazinele de retail sunt cele mai comune locuri în care este folosită semnalizarea digitală.

2. Prezentarea serviciilor

Cu ajutorul semnalizării digitale, restaurantele, saloanele de înfrumusețare, spa-urile, atelierele de reparații auto, sălile de sport și o mulțime de alte business-uri ce oferă servicii, pot utiliza conținut dinamic, cât și static, plasat pe ecrane digitale.

3. Încurajările, sfaturile și citatele inspiraționale

Da, știm că sunt peste tot, dar pot avea efect, mai ales atunci când vine vorba de săli de sport, clinici medicale, centre spa, corporații etc. Pot crea un mediu primitor, pot atrage atenția publicului și pot schimba starea de spirit a acestuia, în funcție de mediul și locul în care sunt plasate.

4. Formularele și jocurile interactive

Panourile digitale pot face mai mult decât doar să afișeze conținut, având posibilitatea de a permite utilizatorilor să interacționeze cu ele. Astfel, consumatorii pot selecta conținut, pot juca jocuri, se pot conecta la platforme online și se pot abona la newslettere. Acest lucru ajută și la colectarea anumitor date care pot fi utilizate în viitoare strategii de marketing.

5. Știrile și social media

Ecranele digitale oferă inclusiv posibilitatea de integrare a conturilor de social media. Astfel, ecranele pot fi sincronizate cu paginile de Facebook, Instagram, Twitter etc., iar cei care sunt în preajma ecranelor, pot urmări un anumit hashtag sau pot vedea, în timp real, interacțiunile de pe paginile brand-ului respectiv (notificări de comentarii, like-uri etc.).

6. Comunicarea internă

Oamenii tind să acorde mai multă atenție conținutului captivant, bazat pe imagini. Atunci când un brand dorește să-și informeze angajații în legătură cu diferite actualizări, evenimente sau realizări, reclamele dinamice pot fi o opțiune mult mai atractivă pentru angajați, spre deosebire de opțiunile clasice, în format printat (reviste interne, newslettere etc.).

7. Calendarele și programele

Hotelurile, centrele comerciale, universitățile, birourile de lucru cu clienții, spitalele etc. pot folosi conținutul digital pentru a crea calendare care distribuie programele de evenimente sau de lucru, precum și intervalele orare pentru diferite activități. Acest lucru îi ține pe vizitatori informați despre activitățile zilnice, economisind timpul și energia pe care le-ar folosi personalul pentru a răspunde întrebărilor.

8. Hărțile (de tipul “Te afli aici!”)

Multe organizații mari au hărți clasice care ghidează oamenii către destinație. Panourile digitale pot include hărți ce pot fi actualizate și modificate doar prin câteva click-uri. Mai mult de atât, ele pot oferi indicații personalizate, pe baza contribuțiilor utilizatorilor.

9. Directoarele

În afară de îndrumarea în spațiu, digital signage poate ajuta și la găsirea unui anumit document, nume, a unei anumite cărți sau persoane, cât mai repede și ușor. Practic, “directoarele” sunt un fel de filtre care îi ajută pe oameni să ajungă într-un timp scurt, exact la informația pe care o caută.

10. Mesajele de urgență

Ecranele digitale pot fi de un real folos atunci când se dorește răspândirea unor mesaje de urgență, mai ales în situații dificile. Ele pot fi modificate și actualizate în timp real. Acestea fiind spuse, digital signage poate fi folosit atât cu scopul distribuirii informațiilor, cât și pentru conectare cu publicul sau pentru promovare (publicitate), după cum menționează și cei de la digitalsignagetoday.com. Acum, că ai aflat pentru cât de multe situații pot fi folosite panourile publicitare digitale, care dintre opțiuni crezi că ar fi cea mai utilă sau potrivită pentru brandul tău?

We use cookies to ensure you get the best experience on our website. For more info check our Privacy Policy.

Okay